Plugg varvat med chokladbollar

Denna dagen har bestått av pluggande, studie uppgift i psykologi för VG skulle in idag och jag var sen på det och började först idag...dumma mej. Blev inte nöjd med resultatet heller, men körde helt fast och kunde inte göra mer så jag får hoppas på att det räcker!! Varvade mitt pluggande med chokladbollar som jag rörde ihop i eftermiddags. Så gott! Det tråkiga är bara att Janne åt en, jag resten.... lite ångest nu mest pga illamåendet... men jag är faktiskt tillåten till allt krängande som det blivit denna helg. Har ju den speciella perioden i månaden nu och då är man faktiskt ursäktad tycker jag;)

Hade tänkt börja träna imorgon igen men nej min förkylning gör sig fortfarande påmind så är nog lika bra att vänta lite till, sen j*klar! Ska bli så kul att komma igång igen, vill inte vara mer sjuk nu. Är ledig i morgon förövrigt sen på tisdag börjar min praktik på Landsfästet 3, personer med utvecklingsstörning. 3v ska jag vara där. Wish me luck!

Nu fortsätter snart Beck!

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Molly

hej emma!

tittar in och önskar dig en bra start på veckan :) hoppas att du känner dig bättre idag :) det verkar som att förkylningarna är envisa denna vinter :/

take care! kramar

2009-02-16 @ 15:17:58
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0