En lugn dag...

Blev ingen skola idag då jag bestämde mig för att stanna hemma försäkerhetsskull för att se hur magen var idag efter magsjukan + att jag inte vill riskera att smitta andra. Men har mått ok idag så imorgon bitti blir det skola igen. Gjorde ett litet "ingrepp" idag, gick bra men har lite ont... skulle högst hålla i sig i två dagar sa hon. Hoppas hon har rätt! Tråkigt att gå runt och ha ont ju... jobbigt om inte annat. Speciellt när man ska sitta i skolan men men det fixar sig nog.

Imorgon ska min darling möta mig på stan vid 12 när skolan slutat så ska vi kolla lite på stan sen käka lunch ihop. Första dagen idag jag kunnat äta lite normalt iallafall så ska bli gott med lunch på stan imorgon. =)

Carro ringde igår, på lördag kommer hon hit och gästar Halmstad tills söndag! Woho så glad jag blev =D ska bli super skoj. Vi får se vad som hittas på.

Nä nu ska jag stoppa i mig lite värktabletter sen krypa till sängs!

God natt*

Kommentarer
Postat av: heidi

men usch vilken otur ni har med magsjukan! Hoppas det blir bättre snart! Kraaam!

2009-01-21 @ 10:22:45
Postat av: Molly

hej emma!

hoppas att allt är bra med dig denna dag :)

du får säga till om du vil ha fler mellanmålstips. jag visste inte att du inte tål mjölk/laktos, men jag kan ta fram några andra om du vill det.



ha en riktigt bra kväll :)

kramar, Molly



här är ett sojaprotein utan mjölk:

http://www.halsokostgrossisten.se/?pid=344732

2009-01-21 @ 19:27:47
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Jessica

krya på dig!

2009-01-22 @ 11:48:29
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0