Förkylning

Igår vaknade jag upp med värk i huvud och nacke och en ordentlig förkylning. Var sängliggandes mer eller mindre hela dagen. Idag mår jag lite bättre, värken är borta men är fortfarande snuvig. Skumt.... Hoppas det inte blir sämre än såhär. Janne tvättade och hade sig igår fastän han inte helt har återhämtat sig ännu från influensan han fick på nyår. På kvällen åt vi pizza, jag vet ! hur kunde jag vara sugen på det när jag var sjuk och allt? Fråga mig inte men ingen av oss orkade laga mat och pizza lät lockande. Åt lite mer än hälften sen la jag mig igen. Men fattar inte varför man blev sugen på det. Oftast när jag inte mår bra är pizza och godis det sista jag blir sugen på.....skum sjuka. Vi ska faktiskt snart ta oss en promenad till ICA MAXI och handla hem lite mat. Jag behöver lite luft idag känner jag och känns mindre ansträngande att gå än att cykla. Sen blir det sängen med en bok igen tror jag. Vill bli frisk snart och komma in i mina normala vanor igen med bättre mat och träning! Får bli soppa till middag idag I think....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0