Full rulle

Nu har jag inte skrivit på några dagar. Har haft fullt upp fakiskt. Men ska sammanfatta de gångna dagarna för den som är intresserad.

Onsdags; Slut prov i människan socialt och kulturellt. Sen på kvällen tränade jag spinning ihop med Malin.
Torsdags: Jobb 7-15,30 på Nyhems servicehus. Kvällen tränade jag styrka + kondition. Glad att jag tog mig dit. Var helt slut i kropp och huvud efter jobbet alltså. Men var verkligen skönt efteråt med träningen som vanligt.=)
Fredag (idag); Jobb 7-11. Kom hem, gick en promenad, åt lunch och la mig sen bredvid min sovande karl som jobbat natten. Halvsov i ca 30 min sen var det dags för duschen och sen iväg mot stan. Träffade Malin vid 14.30, vi begav oss till espresso house och tog en fika. Super gott men ååå så mäktigt. Tog varsin choklad och hasselnöts brownie och sen tog jag en liten chailatte och Malin tog chokladmjölk med marshmallows och grädde. Hade räckt med antingen en brownie eller en chailatte för min del. Blev föööör mycket. Sött och mäktigt. Men nu vet jag det till en annan gång. Lätt att bli hagalen när man är på fik haha. Gott var det iallafall, och speciellt chailatten. Äntligen fick jag testa den=D Nu ikväll ska vi snart laga lite sen middag sen blir det till att titta på Let's dance och slappa. Jag ska jobba imorgon igen 12.30-21. Men har lång ledigt nu tors-mån så skadar inte att jobba lite. Ska spara ihop till något som jag verkligen vill ha.... och även semesterpengar behövs!


Bild från http://www.cremacoffeehouse.com

Ha en trevlig fredags kväll gott folk!

Kramis!

Kommentarer
Postat av: Molly

vad kul att din kille gillar maten :)

schücks bok är verkligen en superbok så där gjorde du ett bra köp :)

hoppas att du har haft en bra dag :)

kram

2009-01-17 @ 22:46:08
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0