11 Juli

Mammas födelsedag<3

Å förmodligen även Heidis och mickes lilla Annas födelsedag om hon behagar titta ut innan midnatt. Håller tummarna;)

Har varit sängliggandes i magont sen natten till fredags. I ett dygn hade jag så ont så jag inte visste vart jag skulle bli av, ingen medicin hjälpte, misstänkte att det var magkatarr men Gaviscon brukar hjälpa då..... =( så vid tjugo i ett i natt åkte vi taxi till akuten. Blev undersökt, och fick två olika mediciner, en bedövningsmedicin som bedövade svalget och tungan med så kändes obehagligt. Men inget hjälpte! Läkaren sa att de inte kunde göra mer så skickades hem och vi var i säng igen vid 02.30. Hämtade ut medicin idag som jag fick på recept (Nexium). Ska äta en om dagen i 14 dagar. Sjukskriven tills på tisdag till att börja med sa läkaren. Har jag tur mår jag bättre sen. Hoppas verkligen det. Känns liiiite bättre idag men emellanåt så får jag jätte ont och måste lägga mig ner. Så ja blir till att ligga i soffan och sängen hela dagarna i enda. Just nu har jag lite mindre ont, därför passar jag på att uppdatera bloggen. Hoppas kunna ta mig i duschen idag också, behöver tvätta håret!! Tänk att något så enkelt och vardagligt blir så jobbigt när man inte mår bra?

Hoppas allt är bra med er andra därute!


Bilder ifrån torsdags! En trevlig kväll. <3




Kommentarer
Postat av: jessica [ myckelite om litemycke ]

tack vännen :D

2009-07-12 @ 22:00:24
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0