13 Juli

I natt kunde jag sova utan den där hemska smärtan i magsäcken! Det var skönt kan jag säga. Hoppas jag är på bättringsvägen nu.... är fortfarande öm och har lite ont men ingenting emot det som varit. I 4 dagar har jag varit sängliggandes med dieter som a-fil, hälsoyoghurt, potatismos, vitt bröd och ris. Det är ingen höjdare när man inte får äta vad man vill. Men samtidigt har jag varit illamående så inget har ändå tilltalat mig. Mår fortfarande lite illa, men man kan ju inte förvänta sig en dunderkur som läker magsår i ett nafs! Tyvärr. Men jag är på bättringsvägen, som det känns nu iallafall och det borde ju stämma!

Nu ska jag lägga mig med mitt täcke i soffan för omväxlingsskull och se om där är något att glo på!

Hej svej från sjukstugan!

Kommentarer
Postat av: Molly

krya på dig och hoppas att du får en bra vecka! kramar

2009-07-13 @ 22:17:40
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0