Das huvudstad

Imorgon bär det av till sthlm. Bussen går 13.45 från stan så blir till att vandra dit direkt efter jobbet och möta upp min man=) Lina och Johan hämtar med sig zorro till skåne på fredag. Han ska vara hos pappa tills vi kommer ner den 10 Augusti. Springa runt lite i de skånska skogarna som han älskar!<3

Idag börjar jag jobba kl 13, är städ-dag på stället, annars hade jag börjat kl 15 när jag har natten. Ops klockan går, får ta och bege oss till maxi nu och handla matsäcken inför morgondagen. Sen kallar min plikt!

Så... det blir förmodligen några dagars uppehåll på bloggen. Hörs när vi landat i Halmstaden igen;)


Cheers!

Kommentarer
Postat av: Molly

hej emma!

hoppas att du hade några bra dagar i sthlm :)

du får ha en bra kommande vecka :) kramar

2009-08-02 @ 21:12:38
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0