En ledig dag

Idag har vi varit och solat lite solarium=) Så skönt i detta trista vädret. Efteråt begav vi oss till Ica Maxi för att handla lite nödvändigheter. Behöver inte så mycket eftersom jag jobbar imorgon tills torsdag och sen går bussen till sthlm direkt efter jobbet och där ska vi stanna tills på måndag. Ska bli kul med lite semester! Sen när vi kommer hem har jag bara en vecka kvar att jobba sen har jag tre veckors ledigt tills skolan drar igång. Längtar....

Nä nu är maten klar, blir fyllda lasagnerullar med keso, spenat, vitlök och krossade tomater toppat med riven ost. Det är riktigt gott och billigt! Sen ska jag försöka ta mig ute på en joggingtur om någon timme. Får se om jag tar mig ända ut till galgberget eller om det blir en runda här omkring...

Hejsvej!


Dessa söta saker fick jag igår av lilla syster, min namnsdagspresent =D Bodyscruben använde jag redan igår kväll. Riktigt bra, med havsalt i.




Kommentarer
Postat av: Katja Ekstrand

Vad tycktig du är på att röra dig! Själv har jag gått upp 7kg i sommar. PUST! Har haft mycket gäster och bara ätit och umgåtts. Låter lyxigt med mycket semester men jag fick kilona på köpet. Nu har jag börjat gå power walk hoppas det hjälper vill ju inte rulla fram. HA det gott /Katja

2009-07-28 @ 18:28:06
URL: http://www.nogg.se/katjaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0