He came and he left

Pappa åkte hem nyss. Vi sov till halv tolv i dag allihopa, eller iallafall så gick vi upp då. Pappa snarkade ju så väggarna rörde sig i natt så man sov lite oregelbundet haha. Fick en liten peng och ett kort idag av pappa då det är Emma dagen. Vi firar ju namnsdagar i vår lilla familj, har vi alltid gjort. Så är kul när man får en massa grattis medelanden och kort på posten från folk man inte ens trodde visste om att man har namnsdag. De flesta här i detta avlånga land firar ju inte det. Så tack alla=)

Idag när jag fixade i ordning frukosten, så fick jag så ont i magen så det svartnade framför ögonen och hade inte janne kommit ut i köket just då och tvingat mig till sängen hade jag nog svimmat och åkt rakt ner i golvet. Svetten rann och jag var helt lealös i hela kroppen. Otäckt! Men jag vet vad det beror på, men hemskt när det söker en så..... Men det gick över när tabletten börjat värka så nu är det som vanligt igen!

Nä nu ska jag snart slänga ihop en fetaost paj som vi ska äta till lunch. Nu har jag snart haft min lilla "helg", så imorgon är det jobb igen som gäller enda tills måndag kl 13.

Ha en bra dag gott folk! Hoppas det inte regnar på er som det gör på oss!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0