LÖN=stan=shopping

Idag slutade jag kl 13 efter att ha sovit natten på jobbet. Blev väckt av att sköterskan kom vid halv nio. Vi får sova lite längre nu när de boende har sommarlov så man brukar gå upp då vid halv nio istället för kl 6. Skönt=) Men kändes lite dumt att öppna dörren för henne i pyjamas, ostyrigt hår och morgonandedräckt! Men så blev det. Hon skulle bara dela medicin till en boende. Under helgen så har det blivit en del tandemcyklande faktiskt. Var lite rädd för att jag skulle välta med människan bakom mig men det har gått kanon bra. Men man får tänka lite extra när man ska svänga haha.

Mötte upp janne i stan, vi skulle äta lunch. Men alla ställen vi funderat på var fullproppade med folk och långa köer på att få bord så det slutade med att vi åt lunch på en thairestaurang istället. Helt ok, men var inte sådär jätte mycket att välja på precis, men mätt blev man. Efteråt gick vi lite på stan, jag behövde ny mascara och ansiktsvatten sen köpta jag även en blus och en stegräknare. Blev även lite presenter köpta=)

Nä nu ska jag äta lite korv med bröd sen ska jag iväg vid 19-tiden och träna med sis! Styrka + kondition! Ska bli skönt att komma igång igen!=D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0