Not in the mood

Idag har jag en sån dag då allt känns jobbigt! Dels inväntar jag den trevliga "perioden" denna månaden å då blir mitt humör lite svängigt. Men sen fick jag reda på att jag inte kan ta lån på banken heller till sista terminen i skolan eftersom jag inte har någon inkomst. (fick ju inte beviljat av csn till sista terminen eftersom jag tydligen förbrukat mina dagar på komvux). Hur ska jag då klara mig i höst rent ekonomsikt? Å på jobbet i fm hade jag problem med en boende som sparkades och slogs hejvilt och vägrade äta frukost...... När jag kom hem hade jag fått en felaktig och dyr faktura från Telenor och ringde dit och blev illa bemött av en sur norrländsk k*rring

Nä idag är inte min dag......  Har inte så mycket mer att skriva, blir bara massa klagande känner jag. Stackars janne idag....


Kommentarer
Postat av: heidi

Men jag tror du kanske kan skriva till CSN o förklara att du bara har si o så många terminer kvar..Det gjorde en kompis till mig och då fick hon dispens..Hoppas att det ordnar sig,men det brukar det alltid göra i slutändan..Tror inte janne kickar ut dig på gatan direkt..Önskar jag kundehjälpa,men jag får själv knappt nånting från FSK nu när jag ska börja få mammapeng,suuuck..Nåja, nästa helg får vi dränka våra sorger i vin och läsk! Kram på dig!

2009-07-22 @ 11:30:50
Postat av: Molly

hej på dig!

med mig är det bara bra och det hoppas jag att det är med dig också?:)



ska du studera i höst? :)



nej, jag bor inte så nära uppsala, ca 35 mil norr om ;) jag bor i sundsvallstrakten :)

du får ha en fortsatt bra kväll och vecka :) take care! kramar

2009-07-22 @ 19:46:42
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0