Pannkakor och sommarkrysset

Idag gjorde janne pannkakor på dinkelmjöl till middag. (på min beodran såklart haha). Till åt jag mosade jordgubbar med honung i, janne åt som vanligt socker och grädde till sina;) Innan på dagen försökte jag mig på att göra lite "slarviga" hollywood lockar i håret. Om jag lyckades? Vet inte men blev rätt snyggt faktiskt. Nu är snart sommarkrysset slut, vi lyckades lösa alla som vanligt, men vi kommer aldrig fram när man ringer. Bara massa gamla tanter som vinner ju. *grrr*





Nä dags för promenad på östra stranden med my hunny!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker du blev jätte fin i håret!

2009-07-05 @ 20:52:57
Postat av: Linda

Jag tycker du blev jätte fin i håret!

2009-07-05 @ 20:53:12
Postat av: Molly

vad fin du blev i håret och vad goda pannkakorna såg ut :) skönt med en kille som lagar mat ;)

hoppas att du mår bra och att din vecka har fått en bra start :) ta hand om dig :)

förresten, vet du om det händer något kul i halmstad i slutet av juli- början av augusti? jag kanske ska dit då..

take care! kramar

2009-07-07 @ 13:15:04
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0