Snusk på pizzerior

Kom hem för en halv timme sen ungefär, tog mig en jogging tur på galgberget. Man känner sig så duktig efteråt men under tiden är det riktigt jobbigt, speciellt de jobbiga branta backarna!! *pust* men skönt nu när jag kommit igång med det. Ska försöka springa två gånger i veckan, har bara blivit en gång på senaste. Sen en dag för styrketräning, sen är jag nöjd!

Kom att tänka på en annan sak. I går såg vi i tidningen att de hade gjort inspektioner på alla pizzerior i Halmstad och det var endast 9 av 70 som blev godkända. De andra var i så äckligt skick att de måste göra drastiska åtgärder. Usch... den pizzerian vi brukar beställa från fanns inte med bland de godkända, så där kommer vi inte beställa igen.... Hur kan man inte sätta hygienen i fokus när man jobbar med mat?! Obegripligt. Tur man inte vet allt....

Just nu visas Michael Jacksons minnes stund på tv4. Tragiskt att han skulle dö i så pass ung ålder... livet är inte rättvist. Det vet ju jag om någon....

Nä mina vänner nu ska jag hoppa i duschen. Ska bli sååååå gott=)´Är ledig i morgon och på tordag.

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: linda

åå vilka fina blommor du fått, så gulligt av din karl, fast han har ju en väldigt gullig emma också;) Jag läst med om pizza snusket, fy vad äckligt!

2009-07-08 @ 00:02:54
Postat av: linda

Åh mitt inlägg jag skrev försvann, men vilka fina rosor du fått, så äckligt med pizza snusket tack och lov var verona med på listan där vi köper pizzan.

2009-07-08 @ 00:06:37
Postat av: Molly

åh, tack :) som det ser ut nu så är jag där runt 26-29 juli :)



att ses hade varit kul :) jag hör av mig när jag vet mer :)



allt bra med dig denna dag? är det soligt väder på västkusten? här har solen äntligen tittat fram :)

du får ha en bra dag! kramar

2009-07-08 @ 15:05:41
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0