Söt sugen

Har jag varit som vanligt. Men inte ätit något ännu denna veckan. Kände att jag behövde ha lite uppehåll;) Men på lördag efter jobbet ska jag baka kladdkaksmuffins till mig och janne. Ser mycket framemot det, fick ett recept av Nina för ett tag sedan och syrran hade bakat samma här om dagen som hon hittat på sitt jobb. Å jag såg i datorn att jag tydligen sparat exakt samma recept för ett tag sen med från Leila bakar. Så då måste de ju vara goda=) Både Nina och Lina gav höga betyg.

I kväll blir det lite party med lillsis som kommer hit vid 18. Vi ska grilla korv, sen blir det ut till Tylösand och testa club fiesta. Synd bara att vädret inte är bättre.... Jobb imorgon kl 15. Sen löper det på i 7 dagar framöver med jobb jobb jobb. Sånt är livet! Nu ska jag bege mig till tvättstugan och hämta in den sista tvätten!

Take care! Hugs!





Kommentarer
Postat av: habib

<3

2009-07-10 @ 14:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0