Yes man och pancakes

Igår kväll tog vi oss först en promenad till MAXI för att handla ingredienser till pannkakor och efteråt gick vi mot VIDEOMIX för att hyra film. Den nya Wallander filmen som kom ut igår var slut när vi entrade byggnaden så det fick bli en annan film, "YES MAN". Men den var helt ok, underhållande iallafall=) Janne stekte upp lite pannkisar som vi åt innan filmen sattes på. Gottigott.

Idag då så ska vi snart ut och promenera, sen börjar jag jobba kl 15. Det blir en låååång helg, men nästa vecka blir lugn! Har inte tränat direkt nu på 2 veckor sen jag fick problem med magen. Har varit lite försiktig då jag ätit medicin med som gör att jag blir rätt slö. Sista dagen idag med medicinen sen ska jag börja träna som vanligt igen. Men får nog bli i nästa vecka eftersom jag jobbar hela helgen. Så är det.

Bjuder på en rolig bild på kisemisen som togs igår. (observera tungan som hänger ut).

Trevlig helg!!!




Kommentarer
Postat av: jessica [ myckelite om litemycke ]

lilla söta missen :)

2009-07-24 @ 22:10:56
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0