Brottet, jobb och 5km

Så har de senaste två dagarna sett ut. Igår sov vi länge eftersom vi båda var lite bakis sen lördagen (eller ja mest janne:P) När vi kände oss någorlunda som människor vid 16-tiden satte vi oss på cyklarna och cyklade ut till Brottet vid Tylösand och simmade lite. Brottet är en simstadio med fritt inträde där basängerna är fyllda med havsvatten. Efter en timme med simmning och solning cyklade vi hemåt igen. Jag var riktigt sugen på sushi men när vi kom in i stan var ingen sushi restaurang öppen så vi valde att cykla hem och beställde pizza istället och det var faktiskt gott. Men sushi hade både smakat och kännts bättre=)

Idag har jag jobbat mellan 13-21. Slutade lite tidigare så stack ut till galgberget och sprang 5km. Så underbart skönt! Pratade med carro my dear friend när jag kom hem. Skönt att få prata av sig lite;) Den lyckosten åker till Kroatien i morgon och är borta i 14 dagar.... där som är så fint. Under tiden vi pratade kom jag på att jag ju hade kvar av chokladen jag köpte igår, marabou med jordgubbar. Så de resterna ligger nu i min mage och skvalpar rundor. Jag kan inte låta någonting vara när jag har det hemma, just därför brukar jag inte köpa hem något som är mer än vad jag äter upp på en dag. Men men denna sorten finns inte i mindre:P Å janne äter inte choklad direkt så det blir att jag kränger upp det som vanligt. That's life! Get over it.



Nu ska jag dricka upp mitt the sen hoppa in i duschen!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0