Denna blåst

Blåste nästan iväg som en vante i dag vid lunch tid när jag satte mig på cykeln mot Eurostop för att handla lite på Willys och hämta ut min nya mobil bl.a. Muttrade för mig själv där jag kämpade på i motvind och märkte inte först att folk tittade konstigt på mig när det gick eller cyklade förbi haha. Men f*asen avskyr ju motvind. Vem gillar det egentligen?! Var ju helt svettig när jag kom fram. Lämnade även tillbaka våra hyrfilmer på vägen hem så nu är alla ärenden gjorda. Lagade till en sojafärspaj med massa gott i när jag kom hem, och Janne vaknade till vid 14 och gjorde mig sällskap vid matbordet. =) Han lär väl krypa till sängs snart igen, är ju jobb i natt för honom också.

Om ca 30min ska jag cykla till Linda, vi ska upp till galgberget och springa en tur. Ska bli så skönt!!! Blir inte så mycket träning för mig denna veckan, jobbar ju hela helgen och imorgon ska  jag hoppa in kl 10 istället för 13. Långa dagar, men det går nog bra.




Nya mobilen på laddning.



Zorro darling har inte dykt upp än. Man blir ju orolig, hoppas han behagar att komma hem snart!!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin mobil! men har katta kommit hem än? ibland kan de ju få för sig att smita iväg o sen komma tillbaka efter några dagar..Hoppas jobbet går bra o att du trivs där! Kram!

2009-06-18 @ 20:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0