Helt fantastiskt

Ringde precis till ett medium som både jag och Lina varit hos innan. Hon är så bra så jag får gåshud! Allt stämmer alltid. Zorro har ju varit borta i 6 dagar nu så kände att vad har jag att förlora så jag ringde henne. Nu vet vi vart han håller hus iallafall, är här bakom huset på en äng som vi tyckte vi såg honom på också. Hon sa att han har gjort så här innan när det är sommar, då han vill vara borta ett tag och det stämmer. Hon sa att han ville vara fri och vara ute i detta sommarvädret men att han kommer komma tillbaka när det blir kallare. Han vill inte vara innestängd, han älskar vädret som det är nu. Han har två andra katter som han hänger med också som bor här bakom. Hon sa att Zorro beskrev huset vi bor i, exakt som det ser ut alltså och hur jag ser ut, vad jag hade för kläder på mig när vi tyckte vi såg honom på midsommar natt, att janne hade druckit och luktade alkohol. Det var en massa massa mer hon sa. Gvivetvis beskrev hon hur han ser ut också och det var mitt i prick.

Sen fick hon in pappas kise Julia med som beskrev exakt hur det ser ut i huset hemma hos pappa, att mamma gick bort för några år sedan och att pappa är ensam, att jag har en syster som bor nära mig nu osv. Jag är helt i extas! Tycker det är så fantastiskt att en människa kan sånt här. Givetvis är jag lite ledsen för att min bebis inte vill komma hit just nu, men som hon sa så är det bara att acceptera det, han har gjort så förut och han kommer komma tillbaka senare. Är tydligen inget fel på oss iallafall, han tycker om oss sa hon och det är ju bra. Förstår att en del av er som läser detta tycker det är totalt nonsens och inte tror på sånt här. Janne har inte trott på sånt innan heller, men sen jag berättat allt jag fått reda på av henne som stämmer och efter detta samtalet så tror han iallafall på henne. Vill ni ha numret till henne så hör av er till mig. Kan verkligen rekomendera denna kvinnan!!

Kommentarer
Postat av: Katja Ekstrand

Alltid lika roligt att läsa dina bloggar. Måste berömma dig i ditt Springande...önskade att jag var lika hurtig. Kram på Dig! /Katja

2009-06-22 @ 21:15:45
URL: http://www.nogg.se/katjaa
Postat av: heidi

Helskumt det är md medier egentligen! Att de kan se allt sånt...Då vet ni ju att Zorrohar det bra iallfall! KRAAAM!

2009-06-23 @ 10:31:26
URL: http://heidierving.blogg.se/
Postat av: Terese

Hej! Fan alltså det är så jäkla härligt att få höra sånt! Jag vill jättegärna gå till henne när jag kommer ner till Skåne!! Så kanske ber om numret då!=) Ha det toppen! Kram

2009-06-23 @ 15:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0