Laddad

Nu är min mage laddad med fiberhavregrynsgröt och äggmacka. Och snart även med en kopp grönt chai the. Ska springa med Linda klockan 11. Ska bli så skönt.... efteråt :P Vill nog försöka mig på 5:an idag men får se hur det känns med dagsformen när jag kommer dit. Min kära mp3 funkade inte riktigt igår, har förmodligen kommit in fukt i den, så janne ska kolla på den när han kommer hem ikväll. Som tur är har jag en gammal som Janne brukar ha som jag fört över lite låtar på så man slipper springa och lyssna på sitt flåsande. Låter ju som en hel hästarmé ibland haha. Får skylla på backarna, är de som gör det.

Ha en bra dag allihopa! Hej så länge.



Fader och jag förra våren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0