Slut för denna termin

Idag var det sista skoldagen för denna terminen. Så skönt=) Vi i klassen hade planer på att grilla ihop i morgon som avslut men det blir inte av nu. Kanske lika bra då vädret är sämre igen. Våra betyg för de två kurserna vi avslutat nu får vi reda på senast på fredag. Det ena vet jag nog vad det blir men betyget i omvårdnad blir spännande att se! Så nu är jag ledig i lite mer än en och en halv vecka innan sommarjobbet drar igång. Inte fel det inte. Blir skåne för oss på fredag och några dagar fram. Kivik och Ystad står på schemat bl.a. Pappa ska iväg på lite party för motorcykel folk i Helsingör över helgen så vi har huset och bilen för oss själva. Zorrsan ska givetvis med ner =)

Jag var och tränade dans på sats med syrran nu ikväll. Ett roligt pass det där trots att man ser ut som en stel pinne emellanåt haha. I morgon ska jag springa med Linda på fm sen blir det till att tvätta kl 15. Behövs verkligen, alla handdukarna är snart använda och vi har ju en hel del.... Janne åker till Tyskland imorgon tillsammans med Jesper. De ska handla lite god dricka givetvis. Har beställt lite vin och en flaska ljus rom så jag kan göra lite drinkar. Såg att Katja gjort en god drink för ett tag sen med ljus rom som en av ingredienserna nämnligen=) Annars ska jag inte beställa nått mer, dricker ju så sällan. Inte kul att öppna en flaska vin i detta hushållet om man bara vill ha sig ett glas till maten, Janne dricker ju inte vin. Han tycker det är lika äckligt som jag tycker att öl är antagligen!

Nope nu väntar duschen, vi höres kanske imörra igen! Ha det så bra gott folk! Cheers!




Zorro tyckte det var så varmt i solen i måndags så han sökte skugga under en handduk=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0