Sommarvärme

Jobbet igår var kaos! Fruktansvärt jobbigt var det..... de boende var oroliga som aldrig förr och man blev inte färdig med allt i tid. Jag var helt slut när jag kom hem och i morse hade jag huvudvärk och kände mig totalt utmattad..... Så tog faktiskt "ledigt" från skolan idag, näst sista lektionen. Var en föreläsning inom psykiatri men ska även vara det på onsdag så kan nog skriva av någon annans anteckningar från idag då.

Idag har det varit över 30 grader igen, så vid 14.30 stack vi ner till stranden och solade lite och åt en glass. Jag testade den nya solero glassen, som var riktigt god! Vi kom hem vid 18 igen och har ätit pasta sallad med lax för en stund sen. 19.30 kommer Lina, då ska vi till gymmet och köra ett pass. Perfekt avslut på denna underbara dag!

I morgon ska jag till skolan på fm och skriva ett prov i omvårdnad. Man får ett patient fall som man ska lösa. Sen kl 13.15 ska jag befinna mig uppe på Vallås äldreboende för en utbildning i läkemedel för att kunna få deligering på sommarjobbet. Lite trist dock att sitta där i 3h när man haft deligering innan men men. Bara att bita ihop.

Nu ska träningskläderna på! Bye bye!





Kommentarer
Postat av: Jessica [ myckelite om litemycke ]

åh mums med nya solero. ej provat den ännu men brukar gilla soleros :D



glad sommar emma!

2009-06-02 @ 18:41:57
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: molly

hej emma!

hoppas att allt är bra med dig? bilderna ser härliga ut :) skönt med somarvärme :)



den nya solero har jag också testat och den var så god :) frisk liksom :) jag gillade de två andra som fanns förr, men de är borta nu tror jag :/



kul att du hittade en del på goodstore. jag såg också att de inte hade steken i sitt webbsortiment. om du är i sthlm och har vägarna förbi där kan du ju gå in och kolla :) jag vet att den ska finnas inne :)

du får ha en fortsatt bra dag! :)

kramar

2009-06-03 @ 15:26:13
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Katja Ekstrand

Hej! Allt bra med dig...Har varit en vecka till Turkiet, men 3 veckor ledigt sammanlagt. Jobbet ringde samma dag som jag skulle åka att jag kunde bli inkallad....pust! Lyckades komma iväg. Ha det gott och ring om det skulle vara trubbel Kram Katja

2009-06-03 @ 20:41:35
URL: http://www.nogg.se/katjaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0