Zorro is back!

Så glada vi är!! Tänk så mycket en liten kise kan betyda för en <3 Fick sms av Janne när jag var på jobbet i fm. Han hade kommit in och ätit och janne cyklade iväg och köpte ett nytt halsband till honom då det andra inte är så fint längre. Detta nya är ett "jag tillhör" halsband så nu står vårt nummer där också. Han vill inte vara inne direkt men han ligger här ute på uteplatsen och sover bland buskarna! När jag kom hem och pratade till honom svarade han och hoppade ut till mig å där satt vi och gosade en lång stund. Min lilla bebbe. Han lär vilja vara ute mestadels hela sommaren men det är ok bara han kommer inom emellanåt=)

Slutade inte förän kl 13 idag och efter det var jag på stan och gjorde lite ärenden. Givetvis blev jag smått förälskad i en tunika och en klänning på Vero Moda som jag faktiskt köpte. Behöver inte säga vad janne tycker om mina köp haha. Ondödigt men men ville så gärna ha dom!! Blev ny foundation, nytt puder och ansiktsrengöringsprodukter med plus lite saker på apoteket bl.a mina trogna lactrase tabletter så att jag kan njuta av glass i sommar. Köpte också Resorb tabletter som Linda tipsade om. Är ju vätskeersättning som man även kan ta efter en hel dag på stranden eller efter träning i sommar. Får så lätt huvudvärk och mår dåligt speciellt efter en strand-dag även om jag dricker massvis med vatten, så hade hennes mamma tipsat om det så dem ska jag prova i morgon när det är dags för Tylösand.

Nu ska jag äta ett mellanmål sen ska vi ner till östra och köpa glass. Trevlig helg!




Ser ut som om han räcker tunga den lille haha=)


Kommentarer
Postat av: Jessica [ myckelite om litemycke ]

precis som maya. vill bara va ute heeela tidne så man blir orolig att hon inte ska komma in igen. hon brukar gå ut vid fyra-fem på morgonen och kommer inte igen försen sent på kvällen.

2009-06-27 @ 09:54:01
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Molly

hej emma!

hoppas att du mår bra och att du har haft en bra dag?:)



härligt med tylösand :) jag brukar vara där ibland då jag är i haverdal. det är fint där :) ha en fortsatt bra kväll och helg :) kramar

2009-06-27 @ 19:57:05
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Katja Ekstrand

Hej! Hur fixar du till dina bilder? Via Picknick? Ha det gott Kram Katja

2009-06-27 @ 20:17:52
URL: http://www.nogg.se/katjaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0