Är mitt utseende så intressant att diskutera?

Skola idag på em. Etik och moral. Skulle läsa i boken och diskutera konsekvensetik, pliktetik och sinnesetik. Kände att mitt huvud inte var på topp idag! Trött.....På det viset är em lektioner jobbigast, annars gillar jag sovmorgon. Fick lite blandad "kritik" idag angående mitt utseende. Först på morgonen kommer en i klassen fram till mig och tar mig på magen och frågar om jag är gravid!? Nä, den är lite extra svullen just nu min mage eftersom jag har mens. Just det! Men visst den är lite svullen annars också. Sen sa en till mig att jag hade fel sminkprodukter, man ska inte använda de från make up store om man har fet hy (vilket jag har). Tydligen har jag finnig hy också enligt henne! Bara för att jag idag råkar ha två rätt rejäla finnar i nyllet, men det kanske också beror på den härliga veckan vi tjejer har en gång i månaden, eller? Men visst har väl inte någon fläckfri hy direkt, men vem har det? Inte många. Sen skulle jag tydligen även färga min hårförlängning ljusare så det passar bättre ihop med mitt eget.... suck. Men ja jag är då alltså både fet och finnig. Haha. Men under tiden jag fick stå ut med dessa "attacker" om mitt fula utseende fick jag fina komplimanger av Senada och Marianne. De tyckte minsann att jag är vacker i mitt nya hår, ser tydligen ut som både en sjöjungfru och prinsessan Madeleine. Så nu vet ni det ;)

Jag och Janne kom nästan precis hem ifrån en härlig kvällspromenad. Gick inom ICA på hemvägen, köpte lite bröd och annat nödvändigt så vi klarar oss till i morgon då jag får csn. En bit mörk choklad slank ner i korgen, och den ska avnjutas nu tillsammans med en god kopp thé. Mumma.

Trevlig kväll på er där ute i cybervärlden!




Kommentarer
Postat av: Nina

hej kompis. va e de for typer du har i din klass....dalig hud, fel farg pa haret o tjock om magen...later som puckon!!! eller na det later som avundsjuka! my god du har ju super fin hy, o uppblast mage kan ju vilken tjej som helst fa nan gang. synd man inte kan va lika bitchig tillbaka nangang. men bade du o jag tycker nog inte att det ar var stil. ja sjalv e jag pa teneriffa o har det bra. brande mig igar, tyvarr, va ju moln men solen tog riktigt mkt iaf, sa idag har jag hangt under parasollet vid poolen=) men de va skont det med. sitter vid lane dator pa hotellet nu. jag hoppas allt e bra med er dar hemma. martins mamma tyckte zorro va jatte fin=) jag saknar min kitty, lilla harbollen, hihi. ha de bra, manga kramar Nina

2009-03-24 @ 22:20:00
Postat av: terese

Hahaha bara skratta åt såna tragiska personer. Det är väl som man säger, mår man själv dåligt måste man få andra att må dåligt..

DU ÄR FIN SOM DU ÄR! :)

2009-03-24 @ 22:22:18
URL: http://terexce.blogg.se/
Postat av: Heidi

Nää, Emma nu får jag lust att åka till din skola och klämma och känna på alla andra feta och fula där, för det är precis så de är de som klagar på dig! Avundsjuka så det skriker om det!! Usch, att du står ut visar ju att du är stark och säker i dig själv! Fortsätt så, men bit ifrån då det behövs! KRAAAM!

2009-03-25 @ 07:29:49
URL: http://heidierving.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-25 @ 07:31:28
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0