En ledig onsdag

Så skönt, sov riktigt länge idag! Avslutade mitt arbete i social omsorg efter min sena frukost. Slutdiskussionen blev rätt lång, vet dock inte om det är vad läraren är ute efter men har gjort mitt bästa. Vad mer kan man göra....16 sidor blev arbetet på. Sjuka krav de har de där lärarna på komvux! Till lunch idag blev det en supergod rotfruktssoppa med räkor. Fick idéen under min praktik. Vid 17.30 tog jag en promenad tillsammans med Linda. Så kul å se dig igen, var alldeles för länge sedan! Tror nästan det var två månader sen sist eller har jag fel? Fick fina födelsedagspresenter=) När jag kom hem igen åt jag och janne hamburgare till middag. Sen kom Malin hit efter sitt jobb och vi drack the och åt hasselnötsscones som jag blandade till. Receptet hittade jag på mollyshalsoblogg. Var riktigt gott men mäktigt. Fick även söta presenter av Malin=) Det är alltid kul att fylla år fastän man är vuxen haha.

Nu ska jag duscha sen i morgon är det skola igen....psykologi. Men bara 8.30-11.45,.Skönt det. Sen blir det förmodligen Aerobics på kvällen med lill sis. Blir första gången hon tränar igen sedan olyckan. Hoppas det kommer gå bra.

Nattinatti!*


Från Lindis=)                    Från malle=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0