En lördagskväll på Harrys

Igår kväll var jag och Janne och åt middag på Harrys. Super gott! Tog varsin hamburgertallrik och jag slog till på en dessert också, vitchoklad pannacotta som tyvärr inte var så god. Smakade inget....Lite besviken blev jag då jag sett framemot desserten. =P Två glas vin blev det också för min del och tre öl för jannes. Det var "earthhour" igår med så 20.30-21.30 släcktes stället ner och det var endast levande ljus tända. Mysigt! Vi gick hemåt vid 22 då vi blev trötta efter all mat och dricka. Tråkigt nog började min reflux göra sig påmind påvägen hem och fick så ont i magen och kunde knappt andas...kändes som jag behövde spy men kunde inte!! Länge sen jag hade detta så extremt. Typiskt att det kom igår! Fick lägga mig när jag kom hem och det blev lite bättre då. Somnade ifrån Janne stackarn efter 23. Men idag känns allt bra igen. Dumma mage. Tur vi hann njuta av maten iallafall.

Idag har vi städat här hemma, jag har även gjort klart ett arbete inom omvårdnad. Nu är maten klar på spisen, blir bulgur med tonfisksås och curry. *jamjam*

Ha en trevlig söndag! Vi ska ut och gå en tur i det fina vädret här sen efter maten. Älskar sol=)



E <3 J

Kommentarer
Postat av: Doktorn

När uppstår magsafts-reflux?

Symptomen kommer typiskt efter en större måltid och/eller intag av alkohol.

2009-03-29 @ 20:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0