Grillkväll på Enslövsvägen

Igår under dagen städade vi här hemma och tvättade. Hade massor med tvätt så det behövdes! På kvällen vid 18.30 befann vi oss hemma hos Linda och Joel och blev bjudna på en riktig festmåltid! Nämnligen grillspett, klyftpotatis och olika såser! Super gott! Vi grillade på deras elgrill. Till efterätt bjöd de på blåbärspaj med vaniljsås. Under kvällens gång spelade vi guitarhero och sjöng singstar. Skoj skoj. Tack för en trevlig kväll my friends!! Paret åker utomlands i två veckor nu på torsdag! Nämnligen till Gran Canaria! Lite avundjuk där =) Hade inte varit fel.





Nu ska jag äta lite frukost sen har jag fått för mig att jag ska ta in massa kartonger från förådet med kläder och sortera och se ifall pappa kan få med sig ett lass hem. Janne och jag har pratat om länge att vi sa sälja kläder på esplanden i Lund när vi gästar skåne nästa gång. Men får bli lite varmare först. Lina och jag stod där en höst dag för några år sedan då det regnade och var ritkigt kallt. Inte världens roligaste. I vilket fall som så måste jag soretera bland kläderna där ute, slänga det som inte är lönt att sälja och spara det andra. Det tar för mycket plats där ute. Finns annat vi behöver ställa på de utrymmena.....=S

Kl 14 ska vi gå ut till Vallås och Lina&Johan. Mormor,morfar, pappa och farmor kommer dit på lite smörgåstårtkalas! Gottigott. Vi har ju fyllt år nu, både jag och sis och pappa fyller år nästa helg så han ska få sin present idag med.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0