Happy Birthday to me

Då var man 24 år fyllda. Älsklingen mötte mig på stan efter skolan vid 12. Jag fick en fin bukett blommor, ett kort och en choklad ask! Jag som tyckte att plattången jag fick i fredags var mer än nog. Sen bjöd han mig på en lunch på stan också. Vi åt på thairestaurang, blev sushi för mig. Så gott=) Har verkligen världens bästa pojkvän på alla sätt och vis. Är så glad över att han är min<3

Nu ikväll kom Lina och Johan över på middag. Blev lasagne med fetaostsallad och en avocado/mangomousse till efterätt och god choklad från Norge. Älskar norrmännens mjölkchoklad, speciellt med crisp i *mums* Fick en fin bukett blommor av paret och en nyckelring av Johan med mitt namn på! Av syrran fick jag ett presentkort på Gina Tricot som jag önskat och en bok om hur man gör egen sushi. Perfekt! Ett jamande katt gratulationskort fick jag också. Zorro gillar inte det, han blev livrädd och skuttade iväg när jag lyssnade på det, stackars bebben.... Fick även en del fina kort på posten idag av pappa, Ninis, madde, mormor och morfar och carro. Å telefonen har ringt också, och sms har jag fått! Roligt att så många tänker på en och kommer ihåg en. Tack alla<3



Kommentarer
Postat av: Jessica

åh ser ut som du hade en toppen dag min vän <3<3

2009-03-10 @ 21:03:53
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Heidi

Vilken härlig födelsedag du verkar ha haft! Alltid kul att bli uppvaktad! Ser fram emot hemlagad sushi nästa gång vi ses! :-) KRAAAM!

2009-03-11 @ 10:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0