Härligt vårväder

Har det varit idag. Slutade vid lunch i dag, var varmt och skönt när jag cyklade hem. Var inom stan också och köpte en ny mascara på H&M, maybellines colosal mascara. Hoppas den är bra. Köpte även ett par nya solbrillor som jag tittat på länge på H&M. Var inom apoteket också för att köpa lite nödvändigheter bla ny ansiktsrengöring och lotion. Köpte såklart med mig någon till min Janne också, han fick irish cream kaffe som han längtat så efter! Fick ju lite pengar i går så de kom väl till pass nu. I kväll var jag och tränade styrka + kondition tillsammans med Malin. Gött, vi tog ut oss totalt! Både i styrkan och sen under konditionen sprang vi på rullbandet i 30min. Så hoppas man lyckas somna gott i natt när janne är och jobbar. Har sovmorgon i morgon också, börjar först 12.30=) Nä ska nog ta och släppa ut kisen nu, han hoppar och drar i persiennerna så jag blir galen här!! Hans sätt att säga att han vill ut....undrar hur han kom på det egentligen. Väldigt störigt när man vaknar till det ljudet på nätterna..... Suck. Men jag tycker om honom ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0