Oslo- Thilde 1 år!

Kl 8.20 i fredags morse gick bussen mot Oslo. Efter 6h bussresa var vi äntligen framme. Vi möttes av Jannes syskonskara med respektive på stationen, och därifrån gick vi och tog en fika innan vi tog oss mot Heidis och mickes bil på andra sidan stan för att ta oss hem till Jonna och Michael där vi skulle sova över helgen. Kvällen blev lugn, vi åt tacos allihopa på kvällen och spelade Buzz. Riktigt skoj spel=) Fick fina presenter i förskott också som jag öppnade! En handkräm från The Bodyshop av Heidi och Micke, perfekt för mina torra händer, ett jätte fint armband från SNÖ SWEDEN av Hanna, Jonna, Michael och Björn och min kära Janne gav också sin present, och jag fick den plattången som jag så länge velat ha!! Så snäll är han så det är inte klokt. Den är super bra, mycket bättre än den jag har.

I lördags fyllde Thilde 1 år. Klockan 14 börjades det krängas korv med bröd, tårta och kakor i massor. På kvällen beställde vi pizzor och åt godis och chips. Så goda chips de har i Norge ;) Vi kollade på en Norsk skräckfilm. Läskig... vissa som spelade i filmen hade konstiga namn..... Någon hette Britta Snorresdotter och en Von Buldog i efternamn haha. Detta var skådisarnas riktiga namn alltså. Givetvis spelade vi några omgångar Buzz innan vi gick och la oss på natten.

I dag då så har vi inte gjort så mycket. Var en sväng nere vid Strömmen för att handla fika till bussresan hem och ta ut lite pengar. Åt god mat som Jonna lagade åt oss, spelade Buzz sen fick vi skjuts av Michael till bussen som gick hem vid 15.45. Så nu är man hemma igen, efter en trevlig helg med kul sällskap, massa ätande och givetvis en hel del Buzz spelande.

Nu ska jag ta mig något litet att äta, hoppa i duschen sen blir det sängen. I morgon är det skola igen.... lite trist, hade velat praktisera längre än tre veckor... men men.

Tjingeling på er!


Kommentarer
Postat av: Nina

hej vännen. grattis på födelsedagen=) jag hoppas du får en toppen dag!!! många kramar Nina<3

2009-03-08 @ 23:55:43
Postat av: heidi

Synd att helgen gick så fort! Vi måste se till att ses lite oftare tycker jag! Kram!

2009-03-11 @ 10:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0