Spinning, fika, shopping

Dagen började med ett tufft spinnigspass för Marina tillsammans med Malin. Helt slutkörd blev man! Men skönt. Väl hemma igen var det duschen som gällde och att snabbt slänga ihop en pasta lunch för att sedan möta upp Malin i stan för en fika och lite shopping. Fick ju ett presentkort på Gina Tricot av syrran när jag fyllde år så hittade lite där som slank med hem=) Vet dock inte om jag ska behålla den gula tunikan. Får ta mig en funderare...tror dock den kan va skön att ha på sommaren, svalt tyg och fin färg. Men man ska ju känna att man kommer använda den med så den inte bara hänger i garderoben. Det har man ju varit med om förr.... *harkel* Vi gick till skånskan sen för att fika lite, blev varsin tårtbit. Jag testade deras choklad och nöttårta idag...mmm så god! När jag kom hem vid 15.30 la jag mig för att vila en stund. Hade sjuk huvudvärk som inte gick bort med panodil. Känner fortfarande av den lite....:S är nog spinningens fel. Tyckte jag drack mycket både före, under och efter... men men. Ikväll har vi kollat på melodifestivalen, ätit norska chips och godis. En otippad vinnare blev det iår.... Janne röstade på henne och han påstår att det var hans röst som avgjorde.... jag vet inte det... =P min personliga favorit var Måns Zelmerlöw faktiskt men vinnarlåten är helt ok den också. Så länge det inte blev "snälla snälla" eller "alla" så är jag nöjd!

Tingeling tingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0