Vår framtida dotter och son

Haha som jag skrattade innan idag... höll på att kollapsa när jag gick in på makemebabies.com för att kolla hur våra framtida barn kan komma att se ut. Först hade jag glömt kryssa i vilken "nationalitet" vi är så först blev det små mörkhyade barn med krylligt hår. Fick tipset till detta på Jessicas blogg. Här är iallafall resultatet på hur vår framtida dotter och son kan komma att se ut haha. Vad tycks?




Lina och Johans framtida barn



Heidi och mickes Anna =) Så nu vet du hur hon kommer se ut Heidi!



Linda och Joels framtida dotter


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaa,, jag har gjort det där förut också och även då fick jag ett barn med afro hår;)) Får väl se vad som sker!! Det är bara andra dagen här i solen och jag är HELT sönderbränd. Solfaktor 20 idag!! Hoppas allt är bra med dig! Saknar dig.

KRAMAR!

2009-03-28 @ 11:03:29
Postat av: Heidi

Hmm,intressant! Får se om några år om det är likt!

2009-04-02 @ 09:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0