Zorro njuter i solen


<3

Idag har vi haft redovisning i skolan om olika religioner i etik och moral. Gick bra. Hade bara lektion på em idag så fick sovmorgon. Alltid skönt, fast känner mig alltid så seg i skolan på em så på ett sätt är det bättre att börja på morgonen även om jag avskyr att gå upp  tidigt så är min hjärna i bättre form då ;)

Nu ska jag byta om till träningskläder, Lina kommer snart och hämtar mig, vi ska köra lite styrka + kondition idag. Blir till att plugga lite sen när jag kommer hem, har precis skickat in ett arbete i omvårdnad men har ett arbete tills på fredag och ett till nästa måndag med som ska in. Kan inte plugga i helgen då jag får fint besök!=)

Tjingtjing!


Vi har inhandlat lite påskprydnad i helgen, vad tycks?=)


               

                           
En krokus utanför vårt fönster, ett vårtecken.




Kommentarer
Postat av: Molly

hej emma!

hoppas att du mår bra denna dag och att du har sol och riktigt vårväder hos dig :)



vilken gullig katt:) är det din?!:)

du får ha en bra dag! kram

2009-03-31 @ 15:08:22
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0