Grillkväll

Igår var det grillkväll här hos oss och sen party på stan. Tyvärr skulle Janne jobba så han kunde inte joina. Men han var med och hjälpte till med grillen tills han skulle iväg! Så snäll e han. Det var en trevlig kväll igår, dessvärre tror jag att jag börjar bli "för gammal". Blir så fort trött när jag är ute och dansar nu för tiden. Första timmen är rolig sen vill jag gå hem haha. Är nästan mer för lite hemma fester och sånt känner jag. Speciellt nu på sommaren, är ju så varmt inne på ställena också. Men men det var trevligt iallafall. Lägger in lite bilder som vanligt.



Klockan två ska jag sätta mig på cykeln till jobbet. Usch ångrar lite att jag tackade ja, är ju 32 grader varmt här idag.... inte klokt. Kommer vara som en våt disktrasa när jag kommer fram. Men det blir gott med lite goa pengar, är ju storhelg också. Janne jobbar ändå också inatt så.... Jag har inget att plugga heller så vad har jag för ursäkt?!



Ha en trevlig söndag! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0