Måndagen den 11 maj 2009

Idag var man tillbaka i skolan igen då. Kändes helt ok. Kul att träffa vissa i klassen. Men blir så irriterad på andra. Vad gör man på en utbildning när det enda man gör är att klaga och klanka ner på lärarna? Vi läser på heltid, och slutar 12 många dagar eller börjar 13. Vi har inte många hel dagar och ändå klagas det på att vi inte lär oss något i skolan (tydligen) och att de som har barn inte hinner plugga hemma utan att man borde få göra alla arbeten som ska göras i skolan på lektionstid. Vissa människor är bara för mkt. Har man dessutom gått om vissa kurser några gånger undrar man ju vad som är fel?! Suck. Man skäms för dom. Tycker inte vissa människor i vår klass platsar inom vården överhuvudtaget....

Igår var jag och älsklingen en tur på östra stranden, där vi efter vår runda åt lunch på Japans restaurang och pizzeria. Det blev även glass till efterätt. (mjukglass och kulglass) Gött. Det behövdes nog efter lite "sura miner" under promenaden. Vi var nog lite för hungriga innan vi började gå tror jag för efter att vi fått mat i oss var allt på topp igen haha.

Nä nu ska jag snart bege mig till gymmet och köra lite styrka + kondition.

Have a nice evening!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0