Ont det gör ont

Nu ikväll var jag hos frissan för att göra slingor och sätta om lite av löshåret. Ajjjj vad ont det gjorde när hon tog bort lite slingor som skulle bytas ut. Å jag som inte är så jätte håröm, men det gjorde så ont så jag fick tårar i ögonen. Sen ville jag ha både blekta slingor och någon mörkare typ guldiga eller nått så det bättre passar ihop med förlängningen men det tyckte inte hon var någon bra idé eftersom det inte kommer synas någon skillnad nu i sommar eftersom allt bleks av solen då. Så jag fick snällt sitta still å låta henne göra som hon ville. Så så var det besöket. Men det blev ju bra iallafall men fick ju inte det riktigt som jag ville!

Om en stund ska vi köra upp pappas bil till Lina som ska ha den nu ett tag. Sen ska vi gå hem, behöver en liten promenad idag, inte rört mig alls!! Åkte bil med Lina till skolan idag dessutom eftersom jag behövde bilen sen till frissan.
Ha en trevlig kväll och en god natt allesammans.

kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0