Friday, finally!

Hej svej i lingon skogen!

Idag har jag varit i skolan på em, hade redovisning. Det gick bra, inget större. På vägen hem stannade jag till vid hemköp i stan och köpte med mig naturgodis och mörk choklad hem! Janne ska jobba hela helgen så lite får man ju sysselsätta sig med då i sin ensamhet. Dessvärre åt jag upp naturgodiset redan efter maten när jag kom hem. Var så sugen=) Vi drack även det sista som var kvar av glöggen. Gottigottgott.

Nu ikväll gick vi även och hämtade ut vår canvas tavla som vi beställde förra veckan. Den blev jätte fin! Vi valde ett foto som janne tagit nere på östra stranden en dag förra året när det blåste som in i. Hämtade även ut ett paket med några julklappar som jag beställt. Kan dock inte avslöja vad ;) men älskar verkligen deras saker alltså. Vill ha jul nu! Dock kanske det uppstår en form utav problem med två stycken, vi får se om det löser sig eller ej. Hoppas på det!

Om en timme börjar idol, ska bli kul som vanligt=) Trevlig fredag!



Kommentarer
Postat av: Molly

vilken fin tavla :)



hoppas att du mår bra och att dagen har varit bra.

take care! kramkram

2009-11-14 @ 21:56:30
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0