Storhandling och middagsbjudning

Idag efter den sena frukosten begav sig detta par cyklandes (som alltid) mot Citygross för lite storhandling. Men först stannade vi till på RUSTA för att köpa en julstjärna som jag spanat in men som inte fanns kvar. Istället blev det en ljusslinga till uteplatsen enligt jannes önskemål, fryspåsar, tops och chokladkalendrar nu när det snart är första advent och allt=) Man blir väl aldrig tillräckligt gammal för det?

Sen var det Citygross som väntade. Efter 2h var vi hemma igen med våra 6 kassar som mer eller mindre täckte oss framför och bakom våra cyklar, men we made it. Spelade även på hästar faktiskt för första gången. En harryboy köpte vi och sen tippade janne på två lopp. 16kr vann vi på harryboy, inget på den andra. Wiiie vi är miljonärer!! Tänk om det ändå varit så...

Nä nu ska jag göra mig i ordning, vi är nämnligen bortbjudna på middag hos Linda och Joel. Ska bli mycket trevligt. Sen i morgon bitti åker jag och janne till Göteborg, ska gå på Lisebergs julmarknad och sova över på hotell. Ska bli så härligt att komma iväg lite och skingra tankarna...

Trevlig helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0