Tacka vet jag mina fina vänner

som fick mig att känna mig lite bättre till mods igår. Först pratade jag med min kära carro på telefon under dagen. Kände verkligen att det hjälpte. Sen på kvällen träffade jag som sagt Lindis, och det hjälpte också, vi båda hade lite att prata av oss! Vad skulle man göra utan sina underbara vänner? Som lyssnar och förstår!?
Pratade även med janne igår kväll när jag kom hem. Vi båda vill så gärna flytta från denna tråkiga stad och komma till nått nytt. Sen givetvis ser vi framemot när jag också börjar jobba och vi kommer att kunna göra mer saker, då vi kan köpa bil och givetvis ha det bättre rent ekonomiskt! Tror nästa år kommer bli ett mycket bättre år än detta har varit! I feel it.

Idag känns allt liiiiite bättre. Är ledig med som tur är. Vi ska snart iväg och handla inför imorgon janne och jag. Är fint väder så ska bli skönt med en cykel tur!

Vi höres! Cheers och trevlig helg!


<3 <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Molly

hej emma!

tänkte titta in och önska dig en bra helg :)

det låter spännande med en flytt. vart skulle ni vilja flytta? :)

ha det fint! kram

2009-11-20 @ 15:17:27
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0