Uttömd på energi

Nu har min kropp börjat säga ifrån! Känner ingen motivation längre, ingen ork, ingen glädje... det är den förbaskade skolan som ligger bakom det mesta med sin dåliga planering på allt, och att vi elever inte har något att säga till om överhuvudtaget även om de säger att vi har rätt till det!! Nu är det tydligen så att vi har 4 veckors praktik iallafall, när de från början sagt att det var över 4 veckor eftersom det är över jul och nyår med så många röda dagar, men att det är tre veckor vi ska få ihop sammanlagt. Vilket innebär nu att för att kunna vara ledig vid jul och nyår måste man jobba r*ven av sig veckorna före och efter för att få ihop sina timmar på heltid. Helt sjukt... tror då inte lärarna kommer sitta på skolan på julafton och nyårsafton!

Har gått runt och mått illa mer eller mindre hela denna veckan och i morse vaknade jag upp med magont och huvudvärk. Så nu blir det till att gå på Losec i 7dagar till att börja med. Längtar såååå tills skolan är slut, orkar faktiskt inte mer snart....

Ikväll ska jag iallafall träffa Linda, ser jag framemot! Å till helgen sen kommer kära Nina och Martin.

Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: heidi

Nä vad trist! Håll ut och tänk att det inte är så länge kvar nu! Och snart är det nyår,då ska vi glömma våra sorger och besvär! Stor kram!

2009-11-20 @ 08:38:03
URL: http://heidierving.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Heidi! Ja det är så sant så=) ska bli roligt att ses! Hoppas ni mår bra. stor kram tillbaks

2009-11-20 @ 11:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0