Yoga, promenad och köttbullar med mos

Idag började jag dagen med ett yoga pass på sats. Under vi 45-50 har de tydligen ett annat yoga pass än annars som heter "Nike dynamic yoga training". Det är mer fokus på balans och uttänjning av speciellt höften (vilket är perfekt för mig som ofta har ont i min höft). Det var mer fart i passet med, mer intensivt. Ingen fokus på andning och så, vilket jag i och för sig sett framemot men kul att testa något nytt. Många idottare tränar tydligen denna typ utav träning för att tänja ut kroppen. När jag kom hem åt jag lite lunch, sen på eftermiddagen tog jag mig en liten promenad och andades in lite frisk luft! Hälsosam jag varit idag=) Janne jobbar ju hela helgen, så han sov hela dagen. Och när han vaknade bjöds han på hemmalagad potatismos med köttbullar och lingon.

Nu är han på jobb igen. Men sista natten nu innan han är ledig igen. Jag blir lite rastlös av att vara hemma själv när det är kväll. Sover inte bra heller... men men som tur är är det inte så ofta!

Nästa helg får vi fint besök! Då kommer Nina & Martin upp. Ska bli kul=)

Kanske ska se om det visas något intressant på dumburken innan sängen kallar.

Arrivederci!



Lånad här

Kommentarer
Postat av: Han som snarkar brevid dig;)

Nu e jag hemma igen <3<3<3<3<3<3<3...o zorro är inne oxå, han satt utanför porten o väntade:=)

2009-11-15 @ 07:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0