Idag är det jannes födelsedag

hurra hurra hurra!!


En händelserik dag med presentöppning efter 12 slaget i natt, pannkaksfrukost, ett besök på djursjukhuset med Zorro som troligtvis varit i slagsmål och hade en rejäl svullnad i ansiktet. Han fick sövas, de rakade bort lite av hans päls på huvudet (vilket gjorde att jag föll i en skrattattack!? och fick martin stenmarks låt i huvudet "jag kommer inte hem ikväll", fråga mig inte varför jag har så *hmm* skumm humor) han fick "opereras" och de tömde ut allt var och annat äckligt. Sen fick han mediciner med hem som han ska ta i en vecka ca. Hela kalaset slutade på 1900kr. Billigt eller hur? Tur han är försäkrad, vi hoppas få tillbaka iallafall 800kr på det. Men ja spa-dagen i Jönköping nästa helg blir framskjuten tills november/december tyvärr.... någon kise tyckte tydligen inte vi behövde den! Men huvudsaken är att vår älskade katt mår bra igen, han var lite groggy efter operationen men nu mår han fin fint igen. Jönköping kan vänta, även om det känns trist! (Tack till Linda som skjutsade oss ut till sjukhuset).

Nu ikväll har Linda och Joel varit på besök och vi har smaskat på tacos och chokladpudding med vispgrädde. Janne önskade, jag lagade=) Som vanligt med andra ord. Vi kastade också ett getöga på "ensam mamma söker" på tv;n. Bjussar på lite bilder på födelsedagsbarnet själv och katten som försökte stjäla hans show;)


                      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0