Nytt styrkeschema + översvämmning i badrummet

Idag var då första dagen i skolan sen praktiken. Rätt kul faktiskt att träffa alla igen och höra vart alla varit och hur de haft det! Slutade redan 11.15 så tog mig en tur på stan med Dodo efteråt. Köpte lite till halloween maskeraden nästa helg hos Molly. Mohahaha. Jag ska se läskig ut....Åker ner till skåne på fredag. Ska fixa håret hos Molly då, ska bli brunett hade jag tänkt... ljusbrunt med guldiga slingor eller nått. Vi får se vad hon hittar på;)

Ikväll så var jag och sis på gymmet och fick ett nytt styrketräningschema. Kul=) Men shit vad det kommer kännas i morgon i armarna speciellt..... När jag kom hem sen så var janne i full gång med att ringa jouren, hade fått översvämmning i hela badrummet...nice. Slambilen är här utanför nu så detta lär ta ett tag. Det är hela längan här nere på 4 lägenheter som har stopp i avloppen. Och jag som ska upp tidigt i morgon till skolan, två redovisningar, sen ska jag jobba 13-21. Å här luktar inte hallon direkt... suck. Men det man inte dör av härdar en eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0