Trötter!

Dagarna går förbi i rasande fart! Mycket tid går åt praktiken.... har gjort två dagar nu, har tre kvar denna veckan. Sen nästa är det fem dagar på raken också. Jag blir helt slut, speciellt efter att praktisera dag. Tyvärr har träning och promenader blivit lidande.... hinns och orkas tyvärr inte med. Har tränat 1gång i veckan sen praktiken drog igång och knappt någon promenad.... men så är det. Är man trött så är man, men det känns trist när man är van vid det. Längtar tillbaka till skolan så jag får tillbaka mina rutiner!=)

Idag har jag då praktiserat 6-45-16. Sov bara 3h i natt, var hemma efter 22 igår och kom inte i säng förän vid 24, kunde inte somna! Somnade runt 02.00. Suck...la mig och sov 2h nu på em. Men imorgon börjar jag kl 14 = sovmorgon=) Funderar på att försöka sticka till gymmet på fm och köra lite styrka....!?

På tal om annat, ska ni vaccinera er för svininfluensan? Jag funderar å funderar... inte för min egen skull då tror jag men isåfall gör jag det för att inte smitta andra om man skulle åka på det eller bära runt på viruset....

Nä nu ska jag ruska liv i karln (som också passat på att sova som vanligt) så vi kan gå ut på en liten kvällspromenad och få lite frisk luft!

Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Nina

jag vet inte heller om jag ska vaccinera mig, jag undrar vad där finns i det där vaccinet. man kanske får en biverkan så att det växer ut knorr på rumpan, hihi=) kram gumman från Nina med både tryne o knorr=)=)=)

2009-10-13 @ 23:35:48
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0