Denna efterlängtade helg!

Skönt att det är helg igen=) Det tar på krafterna att gå i skolan!! Igår kväll var jag ute och åt på Gastons i stan tillsammans med Malin. Vi åt så vi mådde illa.... varför alltid detta dilema?! Men trevligt var det=)





Idag funderar jag på att ta mig ut till Flygstaden och kolla runt lite. Janne sover ju hela dagen eftetsom han jobbat och ikväll ska jag ta mig en promenad ut till Vallås för att titta till syrrans djur. De åkte ner till Höör imorse. Inget plugg i helgen... göttans. Hade tänkt träna styrka nu i helgen egentligen, inte blivit något sånt pass i veckan, men har kännt mig lite slö och hängig, precis som det är något som vill bryta ut men inte gör det. Så får nog nöja mig med promenader, sen får jag se i nästa vecka hur träningen blir då.

Ha en bra dag alla! Hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0