Djur-nanny, toast och kladdkaka

Igår morse åkte syrran och Johan ner till skåneland. En nyckel damp ner på morgonen i vårt postfack. "Nyckel till Tindra och Max hus" stod det på kuvertet. Jag hade fått den stora äran att passa upp de små liven med sällskap, mat, vatten och lite låd-tömning. Malin följde med mig i går kväll på en promenad hit. Vi stannade ca 1h och lekte lite med den busiga kiseungen och klappade på Max chinchila som var lite blyg först. På hemvägen sen gick vi inom ICA Supermarket och köpte med oss ingredienser till ost&skinktoast och en frödinge kladdkaka med vispgrädde. *mmm* Behöver jag säga mer? Gott var det. Vi lånade med några filmer hem från Lina&Johan, vi såg på en igår "Just like heaven". Den var bra faktiskt. Rese Witherspoon är med i den, och hennes filmer brukar jag gilla. Så det har blivit en liten "Emma&Malin helg" denna helgen. Å det var kanske på tiden, inte setts på ett tag så har haft en hel del att snacka om!=)

Jaha och nu sitter jag då ute i Vallås och har varit sällskapsdam åt Tindra(mest) i snart 3h. Hon är såååå busig, och ville gärna dölja skärmen för mig när jag slog på datorn. Undrar vart en sån liten filur får sin energi ifrån?! Söt är hon iallafall=)

Nä om man kanske skulle ta och promenera hemåt nu och se om karln vaknat till liv där hemma så vi kan laga lite mat. (eller ja, så jag kan laga lite mat:P).

Have a nice day! Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0