En shopping tur på stan

Efter provet idag (som nog gick ok) tog jag mig en sväng på stan. Shoppade lite, bl.a två ljuskyktor jag tittat ett tag på från indiska, ska nog köpa en till i dagarna fast i större format. Så mysiga=) Köpte även mango te till mig och kaffe till janne där. Gott gott. Sen blev det en ny leave in produkt för frizzigt hår som jag köpte på salong Lock center. Hoppas den är bra! Och givetvis köpte jag några presenter till en viss pojkvän som fyller år om ca 2 veckor!! Men kan tyvärr inte skriva vad här, då han är här inne och kollar bland;) Som pricken över i:et köpte jag också med mig varsin kanelsnäcka från östras bageri som vi fikade på nu efter lunchen. Äntligen fredag! Wonderful.

  

Igår blev det en spring tur på galgberget, jag och Linda sprang 5km och Joel och Janne tog 3an. Var i skön form igår, så kändes kul. Sen på kvällen var vi hembjudna till paret på middag. Bjöds på super god laxpaj med vitlöksbröd och sallad. Efterätten bestod av en varm fruktsallad med youghurt/cocos sås. Riktigt gott! Så efter en trevlig kväll, cyklade vi hem vid 23 mätta och belåtna=) Var till att kliva upp 6.30 för mig idag för att ta mig till skolan och skriva slutskrivningen i sjukvård som jag nämnt. Var trött men det gick. Somnade ju inte förän efter 01.... Nä nu ska jag försöka vila lite, sen ska jag försöka mig på VG-MVG uppgiften på slutskrivningen. Fick göra den uppgiften hemma, ska lämnas in senast kl 18 i em. Men den är inte så stor som tur är så den ska nog gå att göra relativt snabbt. 


     


Ha en trevlig fredag gott folk! Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej Emma :-) Hoppas ni får en fin helg! Kram Jonna

2009-09-25 @ 14:13:57
Postat av: Anonym

Tack det samma jonna=)

2009-09-25 @ 22:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0