Jannes övning

Janne blev lite besviken då jag inte skrev i söndags att han kommit hem ifrån sin 3 dagars långa övning! Så nu vet ni alla att i söndags eftermiddag entrade han åter vår lilla lya här på ckv=) Han hade haft några bra men tuffa dagar ute i fält!

      


Idag då så har jag varit i skolan under dagen, slutade 12. Blev en liten powernap efter lunch! Var så trött. Sen i kväll var jag och syrran och körde ett step pass. Skönt! Kollar lite på idol nu samtidigt som jag sitter här. Haha vissa människor e helt galna!!

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: MM

Jasså,Bror är hemma nu? Måste kanske ringa o kolla läget då! :-)

2009-09-16 @ 11:08:08
URL: http://heidierving.blogg.se/
Postat av: Anonym

:=)

2009-09-17 @ 07:23:22
Postat av: The Habib

Ja nu e jag hemma igen:=)

2009-09-17 @ 07:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0