Linköping nästa!

Om 30min ska jag ta bussen härifrån mot österskans där swebus express ska ta mig till Linköping och maddis=) Ska bli en rolig helg detta! Länge sedan vi sågs som vanligt....

I skolan idag övade vi att ta venprov på låtsas armar, sätta kateter osv. Mycket givande måste jag säga. Frågan är bara om man klarar alla dessa grejjer på en riktig människa sen?! Det får sjukhuspraktiken visa under v 40-43.

Annars i veckan har jag haft fullt upp! Plugg, städ, tvätt, träning. Sprang 5km med Lindis i går em. Vi är så duktiga=) Å i onsdags var vi ute på en powerwalk ihop. Hade mycket att prata om, var länge sedan vi sågs!

Nä nu ska jag packa det sista och pudra näsan, sen beger jag mig!! Trevlig helg på er alla!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag hade en gammal adress till din blogg verkar det som, har inte läst den sen du skrev att ni skulle ha grillfest före sommaren. haha! Men är inne ganska ofta för att se om det kommit nåt nytt, men nu vet jag varför det inte gjort det! Kram

2009-09-18 @ 13:36:13
Postat av: Anonym

have a nice weekend! / säs

2009-09-19 @ 00:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0