Söndag 27/9

I kväll har vi gottat oss i räkor, bulgur, sallad, mozarella, aioli, vitlöksbröd och vin/öl. Efterätten bestod av mintchoklad tårta från frödinge. Inte helt fel. Givetvis tittade vi på ensam mamma söker också vid 20;)

I morgon drar min praktik på sjukhuset igång!! Nervöst. Kommer vara ännu mer nervös imorgon, men ska samtidigt bli väldigt intressant. Kommer nog att få lära mig mycket. Så... det blir en tidig kväll idag. 6.45-16 är passet. Och kl 19 imorgon kväll ska Lina och jag ut till Gullbranna frissan och fixa lite med våra hår. Blir en låååång dag.

Så sov så gott allt folk där ute, hoppas ni alla haft en bra helg!

Kram o god natt. 


        


Kommentarer
Postat av: Molly

hej emma!

hoppas att du mår bra och att det går bra på din praktik :) det låter spännande med praktik tycker jag :)



du får ha en fortsatt bra vecka! kramkram

2009-09-29 @ 08:53:47
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0