Yoga stund

blev det för mig och syster yster kl 12 idag på sats. Var evigheter sen sist, å shit vad ont det gjorde i armar och ben. Man är varken smidig eller uthållig alltså. Men man kände sig avslappnad och fylld med ny energi (dock lite trött) när man kom hem. Vi ska försöka gå en gång i veckan framöver, men dock blir det inget för mig nästa lördag då jag ska praktisera då. Positioner som "happy baby" och "död mans position" fick oss att nästan börja skratta rakt ut. *ops*. Typiskt oss. Man fick bita sig i tungan...

Börjar min sjukhuspraktik på måndag morgon. Nervöst!! Men det ska bli spännande, även om jag tydligen kommit på den avdelningen där de har mest dödsfall på hela bygget....Lungmedicin avd 53. Ska läsa igenom en lista med sjukdomar som de har där och tekniskt apparatur... en hel del faktiskt, så får ta å bita i det sura äpplet redan i dag så man är påläst när man börjar.

Cheers!


www.metrobloggen.se

Kommentarer
Postat av: Nina

hej emma. haha fräck yoga position, gjorde du den? har oxå funderat om jag ska testa på yoga, men inte blivit av än. kan säkert vara avslappnande. det är bra med oss, idag är det stor städning o mat handling som gäller, trist men ett måste. ja julen, cant wait=) hösten är oxå mysig. får klä på sig lite mer, är extra glad för jag hittade jeans på lindex igår. kul att köpa något annat som inte är till jobbet o i färgen svart. är det efter jul som du slutar skolan? jag hoppas ni mår bra i halmstad=) såg att janne fyller år snart, när va det? blir han 33 då eller? jag hoppas du får det bra på praktiken=) kramar Nina<3<3<3

2009-09-27 @ 11:53:54
Postat av: molly

vad härligt med yoga :)

med mig är det bara bra och det hoppas jag att det är med dig också :)

det låter som att du har en intressant och spännande vecka att se fram emot :)

du får ha en fortsatt bra kväll och en bra kommande vecka :) kram, molly

2009-09-27 @ 19:23:07
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0